My Blog List

Thursday, October 7, 2010

حوار مع قلبى


اقول للقلب لك يوم حتفرح فيه
يقول............آآآآآآآآآه
انا عمـــــــــــــــــــــــــــرى مدقت الفرح
ومصاحب عزيز غالى واسموا الجرح

اقول مسيرها ياقلبى يوم تفرج
يقول ...........آآآآآآآآآه
بخــــــــــــــــــــــــــــاف اللهم دا ينزاح
لأنى فى وسط الهمــــوم بكون مرتاح

اقولوا ياقلب عشقت فى يوم
يقول...........آآآآآآآآه
 انا جوايا كتير احـــــــــــــــــــــزان
حاولت وملقتش للحـــــــــــب مكان

صراحة ياقلب انا نفسى تحس بفرحة الدنيا
ضحك وقال ......آآآآآآآه
بتنصحنى وماتمشى على نصــــحك
دا انا جواك وحزنى كله من جرحك

آآآآآآآآآآآآآآآآه
انا نقسى ادارى الجرح عن اهلى وعن ناسى
واعيش الحزن بإحساسى...... واكون راسى
منا واخد على الدمعة
بتغسل كل احزانى
وبتطهرلى وجدانى

فقال القلب كيف يعنى محسش بيك
وانا ساكن فى  اضلاعك
وشايف كل اوجـــــاغك
واقولك اية
متيجى نفضها سيرة مع الاحزان
وعيش إنسان ........ كما الانسان
كل شىء ممكن فى قلبـــــــوا
يحب ويموت فى اللى بيحبوا
ويفرح لما القلوب تتلاقى
ويحزن لو الدنيا فراقـــى
وترضى بكل شىء طيب
خلاص نفضها سيرة مع الاحزان يااجمل قلب
نعيش فيها  ...نعيش بيها.....نحليها بكلمة حب

No comments:

Post a Comment